Propera Xerrada-Taller al CEIP Lola Anglada de Badalona
Seguint el programa de xerrades per a pares i mares del CIM, el proper divendres dia 6 de novembre a les 15h realitzem la Xerrada-Taller “Què difícil és educar, uff!!! No perdem el sentit de l’humor” al CEIP Lola Anglada de Badalona gràcies a la col·laboració de l’AMPA Lola Anglada.
Aquesta xerrada-taller està tenint molt d’èxit entre els pares i mares, doncs actualment se’n parla molt de l’educació dels nostres fills i de com de difícil es torna de vegades. Moltes vegades els nostres fills/es no ens fan cas, no ajuden a casa, els costa assumir responsabilitats,… Hem de saber actuar en cada situació, però sense perdre el sentit de l’humor, doncs tots els límits i normes que posem als nostres fills els donen seguretat i valors per a saber el que és correcte.
A la xerrada-taller es donen estratègies per intervenir en aquestes situacions i es posen exemples pràctics on els pares es poden sentir identificats.
La Xerrada-Taller serà impartida per els psicòlegs Mercè Soler (Directora del nostre centre) i Jaume Llampayas.
Us hi esperem!!!